2014. március 9., vasárnap

Almás-túrós reggelire

Ugye már te is tudod, hogy milyen fontos a reggeli étkezés? Most megosztom veletek az egyik kedvenc reggelimet, amit a végletekig lehet variálni, én általában így eszem. ;)


Hozzávalók:
  • egy alma
  • egy pohár natúr joghurt (én Spárosat szoktam venni)
  • 125 g zsírszegény túró (Sissyt veszek a Pennyben)
  • 3 g lenmag (kb. egy kiskanál)
  • 3 g kakaópor
  • fahéj ízlés szerint
  • 2 db édesítő tabletta (ha két kiskanál közé beteszed, akkor össze tudod törni)
Elkészítés:
1. Először meghámozod az almát, nagyobb lyukú reszelőn lereszeled (bár a kisebb lyukú is jó, akkor pépesebb lesz). Meghinted fahéjjal, kakaóporral, lenmaggal, édesítővel.

2. Mehet rá a túró és a joghurt!


3. Összekevered és már eheted is!

Ha azt mondod, hogy nincs időd reggelizni, akkor én azt mondom, hogy bőven elég, ha 15 perccel korábban felkelsz, ugyanis ez a reggeli evéssel és elkészítéssel együtt nem vesz igénybe több időt!

Tippek:
  • Alma helyett bármilyen gyümölcsöt használhatsz, nálam a barack és a banán szintén nyerő! :)
  • Meghűléses, vírusos időszakban (ami most is van) nyugodtan tegyél bele egy teáskanál mézet és úgy édesítsd!
  • Fogyaszthatod gyümölcs nélkül is, aminek a szénhidráttartalmát teljes kiőrlésű zabpehellyel pótolhatod (kb. 25-30 grammot szoktam tenni a reggelimbe)
  • Törhetsz bele kekszet is! :)
Tápanyagtartalom:
Almás-túrós reggeli


Ha nem tesszük bele az almát, akkor igazán fehérjedús reggelit alkottunk ;)



Túrós reggeli (egy egység=270 g)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése